zondag 14 maart 2010

Antwoord van TU

Tot dusver heeft de TU laten weten dat ze mijn mail hebben ontvangen. Ik ga er vanuit dat ze binnenkort de beste wiskundige op dit project zetten.

(Geen onderwerp)‏
Van: Technische Universiteit Eindhoven (noreply@tue.nl)
Verzonden: vrijdag 5 februari 2010 15:11:24
Aan: martijn_grooten@hotmail.com

U heeft onderstaand bericht verstuurd:

Uw naam

Martijn Grooten

Uw e-mail

martijn_grooten@hotmail.com

Uw vraag

Beste TU,

Ik ben een 2de jaars student aan de kunstacademie AKV stjoost in den Bosch. Op dit moment ben ik bezig met het bedenken van een oplossing voor een snelweg die een natuurgebied doorkruist in de buurt van (eigenlijk naast) den Bosch. Ik dacht dat misschien de ideale oplossing zou zijn om dat stuk snelweg gewoon weg te halen en te vervangen door een springschans aan beide zijdes. Op die manier zou je op een drukke dag een prachtige boog van auto's krijgen die gelijk een mooie toegangspoort vormen voor het achterliggende natuurgebied. Nu kwam ik erachter dat Travis Pastrana op 1 januari dit jaar net een nieuw record heeft gevestigd met het springen met auto's. Hij heeft met een auto 76m overbrugt dus theoretisch gezien zou het mogelijk moeten zijn om zo'n stuk snelweg weg te halen. Nu heb ik geprobeerd contact op te nemen met de organisatoren van dat evenement over technische gegevens van o.a. de schans maar ook over de auto en de snelheid en de aanloop die een auto nodig heeft om zo'n stuk te overbruggen. Tot op heden heb ik helaas niks ontvangen. Nu vroeg ik mij af of iemand van de TU mij daar misschien mee zou kunnen helpen aangezien ik mij niet kan voorstellen dat daar geen rekenmodel voor gemaakt kan worden. Wat ik nodig heb is eigenlijk alle technische gegevens of een berekening of een tekening over bijvoorbeeld de curve van de schans maar dus ook snelheid en gewicht van de auto enz. om zoiets in ieder geval in theorie te laten bestaan. Nu weet ik niet wie ik binnen de TU hiervoor zou kunnen vragen maar als u zo vriendelijk zou willen zijn deze mail door te sturen naar iemand die dergelijke berekeningen kan maken zou dat heel fijn zijn.

Met vriendelijke groet en alvast bedankt

Martijn Grooten

Type controlewoord over:

fibula

Geen opmerkingen:

Een reactie posten