zondag 14 maart 2010

Vraag aan Daring Dantes stunteam

Sent: Monday, February 08, 2010 3:15 PM
Subject: autoschans

Hallo Daring Dantes stuntteam,

Ik zag op jullie site dat jullie verschillende stunts uitvoeren met auto's en motoren waar jullie over verschillende dingen heenspringen. Ik ben een 2de jaars student aan de kunstacademie AKV stjoost in den Bosch. Op dit moment ben ik bezig met het bedenken van een oplossing voor een snelweg die een natuurgebied doorkruist in de buurt van (eigenlijk naast) den Bosch. Ik dacht dat misschien de ideale oplossing zou zijn om dat stuk snelweg gewoon weg te halen en te vervangen door een springschans aan beide zijdes. Op die manier zou je op een drukke dag een prachtige boog van auto's krijgen die gelijk een mooie toegangspoort vormen voor het achterliggende natuurgebied. Nu kwam ik erachter dat Travis Pastrana op 1 januari dit jaar net een nieuw record heeft gevestigd met het springen met auto's. Hij heeft met een auto 76m overbrugt dus theoretisch gezien zou het mogelijk moeten zijn om zo'n stuk snelweg weg te halen. Nu heb ik geprobeerd contact op te nemen met de organisatoren van dat evenement over technische gegevens van o.a. de schans maar ook over de auto en de snelheid en de aanloop die een auto nodig heeft om zo'n stuk te overbruggen. Tot op heden heb ik helaas niks ontvangen. Nu dacht ik dat jullie mij daar misschien mee konden helpen. Wat ik nodig heb is eigenlijk alle technische gegevens of een berekening of een tekening over bijvoorbeeld de curve van de schans maar dus ook snelheid en gewicht van de auto enz. om zoiets in ieder geval in theorie te laten bestaan. Nu weet ik niet of jullie dat zelf doen of een bepaald constructiebedrijf maar mocht dit een bedrijf zijn, zouden julie me dan kunnen helpen aan het mailadres van zo'n bedrijf zodat ik hun mailen met mijn vragen?

Met vriendelijke groet en alvast bedankt

Martijn Grooten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten