zondag 14 maart 2010

Vraag aan Red Bull

Omdat dit hele plan gebaseerd is op de sprong die Travis Pastrana maakte op 01-01-2010 en Red Bull hier de organisator van was heb ik hun maar een mailtje gestuurd om hun medewerking te vragen. Hieronder de mail.

Hallo Red bull,

Op de amerikaanse website van jullie bedrijf zag ik dat jullie samen met espn de organisator waren van een soort van event op afgelopen nieuwjaarsavond, waar Travis Pastrana met een auto met behulp van een schans 269 feet sprong. Dat is fantastisch. Ik ben 2de jaars kunstacademie student en op dit moment bezig met het bedenken van een oplossing voor een snelweg die dwars door een natuurgebied ligt. Nu had ik bedacht om een stuk snelweg daar gewoon weg te halen en te vervangen door springschansen aan beide zijde's zodat je onder een prachtige boog van auto's de rest van het natuurgebied kunt inlopen. De vraag is nu: wie heeft die schans gebouwd en zijn er technische gegevens bekend over onder andere de hoogte en de hoek van de schans? Graag zou ik ook willen weten hoe hard een auto moet rijden om zover te springen en hoe groot de afstand is voor de aanloop omdat er dan misschien een stuk snelweg verlegt zou moeten worden. Graag zou ik van u deze gegevens ontvangen of informatie krijgen over het bedrijf dat de schans gebouwd heeft zodat ik hun kan mailen met mijn vragen.

Met vriendelijke groet en bij voorbaat dank Martijn Grooten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten